BETALING

Hvilke betalingsmuligheder tilbyder I?

Vi bruger Quickpay som gør det muligt at betale med de mest typiske kort  som Visa, Mastercard, Dankort, Maestro og American Express. Du har også mulighed for at betale med Mobilepay.

 

LEVERING

Hvor lang er leveringstiden?

I Danmark har vi en forventet leveringstid på 1-3 hverdage. Der kan dog forekomme forsinkelser ved fragtfirmaet som vi ikke kan styre. Er der gået mere end 3 hverdage og du ikke har fået din pakke, bedes du venligst kontakte vores kundeservice.

 

Hvornår bliver min ordre sendt?

Hvis du har lagt din ordre senest kl 12.00 en hverdag, bestræber vi os på at afsende den samme dag. I travle perioder med udsalg, julegavekøb og lignende, kan vi dog ikke altid overholde dette. Du modtager en mail med et sporingslink, så snart at din ordre er afsendt.

 

Kan jeg ændre mine oplysninger på min ordre?

Vi har desværre ikke mulighed for at rette oplysninger på din ordre. Lige så snart en ordre er lagt bliver den sendt afsted til lageret så den kan blive pakket hurtigst muligt.

 

Kan jeg tilføje/fjerne produkter fra min ordre?

Vi har desværre ikke mulighed for hverken at tilføje eller fjerne produkter på din ordre, da den bliver sendt afsted til lageret lige så snart at den er placeret, så vi kan sende den hurtigst muligt.  Du skal derfor enten bestille det du ønsker på ny, eller returnere det du ønsker at fjerne med den vedlagte returlabel, når du har modtaget pakken. Det koster 39 kr. at bruge vores returlabel og det bliver trukket fra din refundering.

 

Kan jeg annullere min ordre?

Vi har desværre ikke mulighed for at annullere din ordre. Lige så snart en ordre er lagt bliver den sendt afsted til lageret så den kan blive pakket hurtigst muligt.  Du kan dog sende din ordre retur indenfor 14 dage, fra at du har modtaget pakken. Du kan bruge det vedlagte returlabel, det koster 39 kr. at bruge og det vil blive trukket fra din refundering.

 

Kan jeg spore min ordre?

Vi sender en mail så snart ordren er afsendt. Her vil du kunne se dit sporingsnummer. Kan du ikke finde dit sporingsnummer bedes du kontakte vores kundeservice.

 

Hvad koster fragten?

Fragten koster 39 kr. Der er dog gratis fragt ved køb over 499 kr.

 

Hvilke lande leverer I til?

Når du handler på becksondergaard.dk kan du kun vælge Danmark når du skal oplyse din adresse. Skal du have leveret din ordre til et andet land, skal du besøge vores andre webshops. Vi har lavet en liste for at overskueliggøre hvilke lande vi leverer til. Kan du ikke finde det land du skal have leveret til, betyder det at vi ikke leverer dertil.

 

www.becksondergaard.de

Tyskland

www.becksondergaard.com

Frankrig, Spanien, Belgien, Holland, Østrig, Finland, Grækenland, Irland, Italien, Polen, Portugal

www.becksondergaard.net

England

www.becksondergaard.no

Norge

www.becksondergaard.se

Sverige

 

RETUR/REKLAMATION

Hvad er jeres returpolitik?

Når du har modtaget din ordre, har du 14 dage til at meddele at du vil returnere dele eller hele ordren. Dette kan du meddele til vores kundeservice på: kundeservice@becksondergaard.dk

Derefter har du 14 dage til at sende den retur til os. 

 

Hvordan returnerer jeg?

I alle danske ordre vedlægger vi en returlabel i pakken, som du kan benytte hvis du skal returnere hele eller dele af ordren. Det koster 39 kr. at bruge vores returlabel og det vil blive trukket fra din returnering.  Skulle du miste din returlabel  kan du kontakte vores kundeservice som kan sørge for at du får tilsendt en ny.

 

Bruger du ikke den vedlagte returlabel skal pakken returneres til følgende adresse:

 

System Transport

Att: Becksöndergaard WEB

Transportcenter Alle 19

7400 Herning

Danmark

 

NB: Vær opmærksom på, at pakken skal sendes direkte til adressen ovenfor, da vi ikke har mulighed for at afhente den i en pakkeshop. Husk også at tjekke at det fragtselskab du bruger, leverer til virksomheds adresser, da det ikke er alle der gør det.

 

Hvad koster det at returnere?

Du betaler selv for at returnere din ordre. Bruger du den pre-paid returlabel der kom med din ordre, trækker vi automatisk 39 kr fra din refundering. Vores kundeservice kan hjælpe hvis du skal have tilsendt en ny. Hvis du har betalt for den oprindelige fragt og du returnerer hele ordren, vil den blive refunderet.

 

Min vare er defekt eller er gået i stykker, hvad gør jeg?

Hvis du har købt på becksondergaard.dk:

Når du shopper hos becksondergaard.dk tilbyder vi 2 års reklamation. Skulle en vare være defekt, bedes du kontakte vores kundeservice på kundeservice@becksondergaard.dk , med dit ordrenummer , hvor du forklarer defekten og meget gerne med billeder hvis muligt. Jo flere informationer du giver desto nemmere og hurtigere kan vi hjælpe. Hvis vi vurderer at varen skal sendes tilbage, refunderer vi returomkostningerne.

 

Læs mere om returneringer og reklamationer her: www.becksondergaard.dk/pages/levering-returnering

 

Hvis du har købt den hos en af vores forhandlere:

Vi kan desværre ikke håndtere reklamationer på produkter købt hos vores forhandlere, da det skal ske hos købsstedet. Du skal derfor henvende dig til den forhandler du har købt produktet hos, for at få håndteret din reklamation. Vi har desværre ingen indflydelse på hvordan vores forhandlere håndterer deres reklamationer.

 

GENERELT/PRODUKTER

Har I en størrelsesguide?

Alle vores styles, er lavet så man kan gå ud fra at man bruger samme størrelse i alle vores ting. Hvis du endnu ikke kender din størrelse, kan du bruge vores størrelsesguide til at finde den: https://becksondergaard.dk/pages/storrelsesguide

 

Er jeres PU vegansk?

Alle vores PU-produkter er lavet af 100% vegansk PU.

  

Hvordan beskytter I min data?

Du kan læse mere om hvordan vi beskytter din data via vores privatlivspolitik som du finder her: https://becksondergaard.dk/pages/person-data-politik