Returnering

Du er altid velkommen til at returnere dit køb, hvis det ikke levede op til dine forventninger. Du har 14 dages returret på varer, der er i samme stand som ved modtagelse - det vil sige med tags og i original emballage. Ved køb af badetøj og undertøj inkluderer dette, at plastikken sidder i underdelen ved returnering. Hvis dette ikke er tilfældet, forbeholder vi os retten til at afvise din retur. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen og 14 dage frem. 

Det er desværre ikke muligt at ombytte en vare. Ønsker du en anden størrelse eller farve, så returnerer du blot din ordre. Herefter afgiver du en ny ordre.

I din pakke er der vedlagt en returlabel, som du kan benytte til at returnere din ordre. Du afholder selv de omkostninger, som er forbundet med at returnere en vare, når du har fortrudt dit køb – også selvom varen i første omgang var fragtfri.

Det koster 39 kr. at benytte vores returlabel, som vil blive trukket fra beløbet på din færdigbehandlet returnering.

Ønsker du ikke at benytte den medsendte returlabel, bedes du sende varerne retur til nedenstående adresse med din "delivery note" i pakken eller anden dokumentation for dit køb, hvor ordrenummeret står:

System Transport
Att. Becksöndergaard WEB
Transportcenter Alle 19
7400 Herning
Danmark

NB: Vær opmærksom på, at pakken skal sendes med omdeling – uanset valg af transportør, da vi ikke har mulighed for at afhente den i en pakkeshop eller andre afhentningssteder.

Vi anbefaler at du sikrer dig en kvittering som bevis for afsendelse af pakken, hvis den nu skulle væk. Du har ansvaret for din returforsendelse, indtil vi har modtaget den på vores lager.

Obs. Vær opmærksom på at vi ikke sender mails ved modtagelse af din returnering. Du er velkommen til at kontakte os for yderligere spørgsmål.

 

Nægtet modtagelse af pakke
 
Hvis du nægter at modtage din pakke eller undlader at hente den inden at GLS sender den retur, efter 7 kalenderdage - vil du blive trukket 99 kroner, som dækker returhåndteringsgebyrer for din ordre. Vi anbefaler derfor at du får hentet pakken og selv sender den retur.

 

Tilbagebetaling

Når vi modtager varen, tjekker vi den, og du får tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt til os ved købet. Vi gennemfører tilbagebetalingen med samme betalingsmiddel, som er benyttet ved den oprindelige transaktion. Bemærk, at vi refunderer kun til det kreditkort, som er blevet brugt ved betaling af varerne. Beløbet dukker normalt op på din konto efter 5-7 hverdage, alt afhængig af kortudbyder.

Bemærk at du kan miste dit købsbeløb helt eller delvist, hvis varens værdi er forringet af

  • at du har brugt varen
  • at den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den
  • at du ikke har fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype mm.
  • du bryder forseglingen på varer som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret

 

Reklamation

Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du kan få en vare ombyttet eller få pengene tilbage. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Reklamationsretten gælder altså ikke hvis vi vurderer din vare er skadet, som følge af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slitage. *Reklamationsretten gælder ikke tab af knapper eller pailletter. Medmindre at du modtog en allerede defekt varer. 

Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til kundeservice@becksondergaard.dk eller telefonisk på +45 89 88 93 78. Afhængig af den konkrete situation vil du modtage videre instrukser.

Når du returnerer varen, bedes du samtidig oplyse, hvad fejlen er. Det letter vores sagsbehandling og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen. Er reklamationen berettiget, trækker vi dig naturligvis ikke omkostningerne for returforsendelsen.

 

Brug for hjælp? 
Kontakte os her.